úterý 19. srpna 2014

Věda jménem POHORKY!

Teda, ještě před pár dny bych nevěřila, že koupit si boty bude až taková věda. Všechno začalo tím, že jsme letos jednak zahájili výletování a jednak je potřeba se připravit na Argentinu. A po posledním výletě na Boubín jsme si řekli, že už je opravdu nejvyšší čas si koupit pořádné boty...
Na netu jsem se snažila nastudovat si co nejvíc informací o pohorkách a vysokých trekových botách a zjistila jsem, že bych potřebovala asi vystudovat nějakou další vysokou školu, abych tomu rozumněla a vyznala se ve všech druzích a pojmech.
No, ale to urputné studium ve mně zanechalo alespoň to, že jsem schopná každému prodavači vysvětlit, na co ty boty chci a jaké by měly být. A to považuji za docela hodně velký úspěch!!!
Nelenili jsme a vyrazili na nákupy... hned v prvním obchodě jsme potkali super prodavače, který přesně pochopil, co chceme a taky nám okamžitě vybral ty pravé boty. A světe div se, až tak bezproblémové to prostě být nemůže... takže botky nám sice vybral naprosto super, ale naše velikosti ani náhodou neměl...
Takže jsme se vydali o dům dál - s naprosto stejným výsledkem... a pak zase o dům dál, kde jsme byli alespoň na 50% úspěšní. Tomovu velikost měli, Tom vyzkoušel, okamžitě se zamiloval a botky s námi vyrazily domů. :)
A já? Já mám asi smůlu... na holku mám moc velkou nohu a velké velikosti jsou v Praze ve všech obchodech vyprodané. V tuhle chvíli by bylo ideální bydlet v Ostravě - tam podle všeho mají ve velikosti 41 obrovský výběr...
Takže zkouším poslední možnost - eshop. A uvidíme, jak dopadnu...

Žádné komentáře:

Okomentovat